Fakturace a skladová evidence eEdit 3.0
Další z řady doplňků pro e-shopy je tady. Jedná se o kompletní fakturační systém se skladovou evidencí, který je přímo napojen na váš e-shop. Hlavní výhody spočívají především v plné automatizaci procesu fakturace který Vám ušetří hodiny času strávené papírováním.
Další novinky a aktuality
Pozastaven příjem nových zakázek
27. 5. 2018
S politováním si Vám dovolujeme oznámit, že až do odvolání je pozastaven příjem nových zakázek z dúvodu naplnění naší výrobní kapacity.
číst dále
PHP programátor
21. 3. 2017
PHP Programátor
Do našeho teamu hledáme dalšího kolegu, který by na pozici PHP programátora rozšířil naše řady. Máme nové dlouhodobé zakázky a aby bylo možné uspokojit poptávku potřebujeme další spolupracovníky. Nástup možný ihned!
Pro tuto pozici požadujeme:
- Základní znalost PHP, HTML a CSS
- Základní znalost databáze MySql
- Základní znalost JS a jQuery
- Orientace ve frameworku nette výhodou (není podmínkou).
- Základy AJ (orientace v dokumentaci)
Do výběrového řízení prosím zasílejte strukturovaný životopis s představou o platovém ohodnocení a případně ukázky Vaší dosavadní práce. Na reakce bez uvedení představy o platu nebudeme odpovídat.
Nabízená pozice je vhodná především pro začínající programátory - absolventy nebo studenty (možno na HPP, i jako částečný úvazek nebo brigáda)
Nabízíme:
- Práci na dlouhodobých projektech pro velké společnosti
- Kancelář máme 5 minut od metra C Chodov
- Dostatek času na zapracování
- Zkušený kolektiv
- Odpolední CounterStrike :-)
Kontaktní osoba:
Tomáš Kudláček
tel.: 774 735 462
e-mail: prace@abtera.cz
číst dále
Ohlasy našich klientů
Firmu Abtera s.r.o. hodnotíme velmi vysoko kvůli velmi profesionálnímu přístupu k dané věci, jejich flexibilitu a rychlost. Před zahájením prací na našich stránkách proběhla informativní schůzka o našich představách. Zároveň jsme si vyjasnili technickou náročnost zpracování i rozpočet na projekt. Před předáním finální verze webových stránek proběhla další schůzka, kde nám byla podoba stránek předvedena, vysvětlena a bylo provedeno zaškolení na administraci stránek, což byl jeden z našich hlavních požadavků. Nesmíme zapomenout i na další důležitou záležitost a tou je i následná podpora při řešení problémů a eventuální konzultace ať telefonicky, nebo po internetu.
Firmu Abtera s.r.o. doporučuji každému, kdo chce za své peníze to nejlepší.
Spolupráce se společností Abtera na našem novém e-shopu byla bezchybná. Jde o tým profesionálů, kteří mají kromě potřebných IT znalostí a schopností i přehled o vývoji na trhu eshopů a o nejnovějších trendech. Byli skvělými poradci v průběhu celého procesu implementace, přinášeli vlastní nápady a doporučení, nad každým krokem se zamysleli a poté nabídli koncepční řešení a pravidelně s námi komunikovali. Samozřejmostí bylo zaškolení pracovníků, kteří s e-shopem budou pracovat včetně uživatelského manuálu.
Díky Abteře proběhl přesun ze starého na nový e-shop naprosto hladce během pár dnů.
Do budoucnosti určitě počítáme s další spoluprácí s firmou Abtera na dalších internetových projektech naší firmy.